من یک زنم...

روزنوشت های یک زن...

من یک زنم...

روزنوشت های یک زن...

قمار زندگی

تام استاپارد، نویسنده شهیر تئاتر اهل چک معتقداست:

"زندگی قماریست با احتمال باخت بسیار بالا، اگر قرار به شرط بندی بود کسی شرط نمی بست."


.

.

.

 هرگز تصورنمی کردم روزی برسد که من، یک تنه بخواهم از پس  سونامی وحشتناک یک زندگی برآیم. روزی برسد که من بخواهم تنها از عهده تعداد زیادی مهمان برآیم.

.

.

.

دیشب کلی مهمان داشتیم. خونه می جوشید.خدا رو شکر همه چیز عالی بود_اینو از طرف خودم نمیگم_اعتقاد مهمانان عزیز بود.

خوشحالم که موجب خوشحالی بچه ها شدم.

...

هربارت فیلسوف آلمان هم معتقداست:

"برای پیروزی در زندگی دل به دریا می باید زد. اما آن که دل به دریا می زند می باید یقین داشته باشد که لااقل در این قمار چیزچندانی نمی بازد...


این یعنی چی؟

یعنی به نوعی تایید همون جمله ی آقای استاپارد. اما به نوعی  امیدوارتر و زاویه نگاه مثبت تر.

 همه ما می خواهیم به نوعی زندگی کنیم... بی  قمار  و یا حتی اگر قمارباز قهاری باشیم.

فقط دعا کنیم که چیز چندانی را نبازیم...

.

.

.

ببخشید اگر جملات  مطلبم ظاهرا به هم ارتباط نداشتند اما یقینا می خواستم مطالبی را عنوان کنم که نشد. این خود سانسوری موجب آشفتگی متن شد.

نظرات 2 + ارسال نظر
آیدا پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:40 ب.ظ http://jooje-talaee.blogfa.com

همه چیز عااااااااااالی بود

فافا جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:08 ب.ظ http://life-me.blogsky.com/

سلام

جالب بودش

موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد