من یک زنم...

روزنوشت های یک زن...

من یک زنم...

روزنوشت های یک زن...

آرزو می کنم برایت...

آرزو می کنم در این واپسین روزهای سال، زیباترین غروب روتجربه کنی و در پس آن زیباترین طلوعی که بیانگر آغازی نو و سالی نو هست...

آرزو می کنم در این سال نو در کنار خانواده ات زیباترین دقایق رو داشته باشی...

آرزو می کنم تمام بدیها و تاریکی ها از تو و زندگی ات دور باشند.

آرزو می کنم سفرهای بی پایانت، پایان یابد و مامن و ماوایت راپیدا کنی و آرامش بگیری...

آرزو می کنم به شک ها و تردیدهایت پایان دهی و زیباترین انتخاب ها را داشته باشی...

آرزو می کنم دیگر هرگز هیچ چیزززززززززززززززززززززززززززی را پشت ابرها پنهان نکنی...

آرزو می کنم ............................

و آرزو می کنم شاد و سلامت باشی و لبانت همیشه پرخنده باشد...

نظرات 1 + ارسال نظر
بهزاد سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:31 ق.ظ http://www.jeepers-creepers.blogsky.com

ممنون از دعای خوبتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد