من یک زنم...

روزنوشت های یک زن...

من یک زنم...

روزنوشت های یک زن...

دنیای عشق


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

مادر ای والاترین رویای عشق

مادر ای دلواپس فردای عشق


مادر ای غمخوار بی همتای من


اولین و آخرین معنای عشق


زندگی بی تو سراسر محنت است


زیر پای توست تنها جای عشق


مادر ای چشم و چراغ زندگی


قلب رنجور تو شد دریای زندگی



گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

تکیه گاه خستگی هایم توئی

مادر ای تنهاترین ماوای عشق

یاد تو آرام می سازد مرا

از تو آهنگی گرفته نای عشق

صوت لالائی تو اعجاز کرد

مادر ای پیغمبر زیبای عشق

ماه من پشت و پناه من توئی

جان من ای گوهر یکتای عشق

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

دوستت دارم تو را دیوانه وار

از تو احیاء شد چنین دنیای عشق

ای انیس لحظه های بی کسی

در دلم برپا شده غوغای عشق

تشنه آغوش گرم تو منم

من که مجنونم توئی لیلای عشق

نظرات 1 + ارسال نظر
makita شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:53 ب.ظ http://www.parsfriends.mihanblog.com

سلام دوست عزیز وب خیلی قشنگی داری اونقدر که نمیتونم بگم خوشحال میشم باهم تبادل لینک داشته باشیم منو با عنوان دوستان پارسی بلینک البته اگه دوست داشتی
بهم اطلاع بده باچه عنوانی بلینکمت البته اگه بازم دوست داشتی

سپاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد