من یک زنم...

روزنوشت های یک زن...

من یک زنم...

روزنوشت های یک زن...

ترانه ی سلام از فریدون آسرایی

یکی از ترانه های ایرانی که سخت شیفته اش هستم آهنگ سلام از فریدون آسرایی هست.

خیلی از شنیدنش احساس خوبی به من دست می ده. تقریبا همه ی ترانه هاشو دوست دارم اما این یکی رو از همه بیشتر...

.

.

.

.

بگو سرگرم چی بودی که اینقدر ساکت و سردی


خودت آرامشم بودی، خودت دلواپسم کردی


ته قلبت هنوز باید یه احساسی به من باشه


چقد باید بمونم تا یکی مثل تو پیدا شه؟


تو روز  و روزگار من بی تو روزای شادی نیست


تو دنیایی منی اما به دنیا اعتمادی نیست...


سلام ای ناله بارون

سلام ای چشمای گریون
سلام  روزهای تلخ
هنوزم دوسش دارم
سلام ای بفض تو سینه
سلام ای آه آیینه
سلام شب های دل کندن
هنوزهم دوستش دارم


نمیدونی تو این روزا چقد حالم پریشونه

دلم با رفتنت تنگ و دلم با بودنت خونه
خرابه حال من بی تو، نمیتونم که بهتر شم
تو دستای تو گل کردم بزار با گریه پرپر شم
یه بی نشونم تو این خزون یه بیقرارم یه نیمه جون

منو از خودت بدون...

دانلود


دانلود


نظرات 2 + ارسال نظر
makita یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:44 ب.ظ http://www.parsfriends.mihanblog.com

من رروزز این اهنکگو گوش میدم ولی نمیدونستم خوانندش کیه مرسی از اینکه گذاشتی توبت
راستی باپسته روز پدر اپم دعوتید

بله. براستی زیباست.

makita جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:48 ق.ظ http://www.parsfriends.mihanblog.com

باعنوان زندگی اعنتی دعوتید!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد